Strona Główna / Monitoring Wizyjny / Wirtualna recepcja

Automatyzacja awizacji gości

Dzięki wirtualnej recepcji możesz automatycznie awizować i kontrolować przybywających do Twojego obiektu gości. System umożliwia zdalne zaplanowanie wizyty, wysłanie powiadomienia z informacjami dostępowymi oraz weryfikację tożsamości gościa zarówno przy wejściu na teren obiektu, jak i wewnątrz.

Zdalne zarządzanie dostępem

Wirtualna recepcja umożliwia zdalne zarządzanie dostępem gości do różnych obszarów Twojego obiektu. Poprzez specjalne panele zarządzania, możesz przypisywać uprawnienia dostępu do określonych stref lub pięter. To daje Ci pełną kontrolę nad tym, kto i gdzie może się poruszać, nawet bez konieczności obecności fizycznej.

Dokładne monitorowanie liczby gości w czasie rzeczywistym

Wirtualna recepcja pozwala na dokładne monitorowanie ilości gości znajdujących się w obiekcie w czasie rzeczywistym. To przydatne zarówno dla celów bezpieczeństwa, jak i organizacyjnych. Dzięki temu zawsze wiesz, ile osób przebywa w budynku i możesz reagować na ewentualne nadmierne natężenie lub potrzeby.

Usprawnienie procesów w różnych branżach

Wirtualna recepcja znajduje zastosowanie w wielu branżach, takich jak biurowce, hotele, place budowy, fabryki, centra logistyczne, markety czy galerie handlowe. System ten pozwala dostosować się do specyficznych potrzeb każdej z branż, usprawniając zarówno obsługę gości, jak i procesy wewnętrzne.

Zdjęcie baneru

Czym jest wirtualna recepcja

Wirtualna recepcja to automatyczny system do awizacji, który umożliwia Ci wirtualne zarządzanie gośćmi odwiedzającymi dany obiekt. Dzięki niemu możesz zarezerwować termin i czas wizyty dla gościa i wysłać mu powiadomienie o nim wraz informacji dostępowymi. Taki system pozwala weryfikować gościa zarówno przy wjeździe na teren obiektu, jak i przy wejściu do wewnątrz. Umożliwia samodzielne zameldowanie o przybyciu i udziela dostępu do określonych stref. Co więcej, komunikuje się z gośćmi przez powiadomienia e-mail i SMS.

Dlaczego warto zamówić wirtualną recepcję

Chcesz usprawnić procesy związane z obsługą gości? Chcesz zintegrować swoje systemy szkoleniowe z monitorowaniem obecności uczestników? Potrzebujesz zapanować nad ilością osób z zewnątrz, które przybywają do Twojej firmy? Chcesz zautomatyzować proces udzielania dostępu? Zamów wirtualną recepcję Solid Security. Dzięki niej masz możliwość ustawienia limitów odwiedzin, dowiesz się o przybyciu gościa, a nawet o liczbie osób znajdujących się aktualnie w budynku.

Jak działa wirtualna recepcja

Wirtualna recepcja pozwala zautomatyzować procesy związane z udzielaniem dostępu gościom na wejście i poruszanie się po określonym terenie Twojego firmowego obiektu. Przy wejściu lub wjeździe montujemy totemy z ekranami, na których wyświetlany jest panel zarządzania. Gość po przybyciu do obiektu musi wprowadzić wysłany mu wcześniej kod dostępu, zeskanować kod QR, dowód lub paszport, lub w przypadku systemów parkingowych poczekać na odczytanie tablicy rejestracyjnej. Wówczas otrzymuje dalsze instrukcje co do poruszania się po obiekcie.

Jakie korzyści oferuje wirtualna recepcja

Dzięki wirtualnej recepcji możesz zautomatyzować zadania, jakie do tej pory realizowali pracownicy recepcji i ochrony obiektu. Wystarczy, że wyposażysz swój obiekt w urządzenia i system wirtualnej recepcji, a będziesz mógł całkowicie zdalnie bez udziału pracownikom udzielać dostępu na konkretne piętra i do określonych pomieszczeń. Za pomocą wirtualnej recepcji możesz: zarządzać wizytami gości i samochodów w obiekcie; wysyłać gościom powiadomienia e-mail i SMS; automatycznie weryfikować gości (SMS i kod QR); nadawać uprawnienia dostępu do określonych powierzchni; wskazywać drogę gościom do miejsca spotkania.

Kto powinien skorzystać z wirtualnej recepcji

Wirtualna Recepcja to zaawansowany system, który pozwala na wcześniejszą awizację gości i pracowników firm zewnętrznych. Dzięki zebranym od nich informacjom, może automatycznie udzielać lub odmawiać pozwolenia na wizyty w Twojej firmie, wysyłać powiadomienia o czynnościach koniecznych do wykonania przez gościa w celu realizacji wizyty, a wreszcie wydawać karty dostępowe i zarządzać informacjami, jakie są na nich zakodowane. System przydaje się w wielu różnych obiektach, zarówno przemysłowych, usługowych, jak i biurowych.

Biurowce i hotele

Z wirtualną recepcją, awizacja gości odwiedzających Twoje biuro stanie się prosta. Prowadź księgę gości i statystki. Zintegruj ją z systemem odczytywania tablic rejestracyjnych, systemem kontroli dostępu, a nawet windami. Jeśli jesteś zarządcą budynku biurowego, możesz zamontować wirtualną recepcję dla całego budynku i przydzielić indywidualny panel zarządzania dla każdego najemcy. Zautomatyzuj proces meldowania się w hotelu. Dzięki wirtualnej recepcji możesz prowadzić check in i check out. Co więcej, możesz zintegrować ją z systemem płatności kartą, z systemem zamków w drzwiach do pokoi i systemem parkingowym. Urządzenie wyda karty dostępowe i pozwoli na prowadzenie księgi gości.

Place i zaplecza budowy

Prowadź awizację pojazdów, weryfikuj ich ścieżkę. Zintegruj system wirtualnej recepcji z systemem odczytywania tablic i szlabanem. Wpuszczaj i zezwalaj na wyjazd z placu budowy. Monitoruj liczbę aut w czasie rzeczywistym. Prowadź statystyki. Weryfikuj pracowników podwykonawców, nawet jeśli prowadzisz kilka różnych budów. Korzystaj ze wspólnej bazy użytkowników. Zintegruj wirtualną recepcję z systemem odczytywania tablic rejestracyjnych, prowadź awizację i księgę gości. Zintegruj recepcję z systemem kontroli dostępu i wytaczaj określone drogi, jakimi goście mogą się poruszać po obiekcie.

Fabryki i centra logistyczne

Miej kontrolę nad gośćmi i podwykonawcami wchodzącymi na teren Twojego przedsiębiorstwa. Monitoruj ilość gości w czasie rzeczywistym. Zintegruj wirtualną recepcję z systemami Szkolenia BHP i Contractor i archiwizuj dane odwiedzin. Awizuj samochody mogące poruszać się po terenie centrum logistycznego. Zintegruj recepcję ze szlabanem i systemem odczytywania tablic i wpuszczaj je na teren. Potwierdzaj ich przybycie pod określoną rampę. Monitoruj liczbę pojazdów w rzeczywistym czasie i prowadź statystyki.

Markety, galerie handlowe i obiekty użyteczności publicznej

Wirtualna recepcja to także infokioski. Wskaż mapę obiektu swoim gościom, wytaczaj drogę do konkretnych lokali i pomieszczeń. Pokaż, jak powinni się poruszać i gdzie znajdą interesujące ich produkty, usługi, wystawy i pomoc. Prowadź zdalną awizację dostawców i kontrahentów. Przydziel im indywidualny panel zarządzania. Zintegruj recepcję z systemem kontroli dostępu, systemami Szkolenia BHP i Contractor, prowadź statystyki i monitoruj liczbę gości w obiekcie w czasie rzeczywistym.

Zdjęcie baneru
Kiedy warto wyposażyć firmę w wirtualną recepcję

Wirtualna recepcja sprawdza się nie tylko w biurowcach, ale także w wielu obiektach z różnych branż. Dzięki niej możesz zautomatyzować zadania, wykonywane dotychczas przez kilku pracowników. Dlatego pozwala Ci oszczędzić czas i pieniądze.

System wirtualnej recepcji to wiele korzyści dla Twojego biznesu. Dzięki niemu:

  • oszczędzasz czas, papier i pieniądze;
  • w pełni automatyzujesz proces awizacji i kontroli osób;
  • wspierasz proces kontroli ruchu w obiekcie;
  • otrzymujesz informacje o realnej ilości gości w czasie rzeczywistym.